Почти през половината от текущият месец битоматът беше неизползваем, за което се извинявам на нашите клиенти. Причините са разнородни - съсипан SSD диск в резултат на многобройни токови удари в сградата на Интерпред, смяна на суич от L2 с L3 и сгрешен MAC адрес от интернет доставчика, моето отсъствие от България почти за 2 седмици и т.н. В момента съм настроил автомата да зарежда операционната система от системна USB флашка, което също отне доста време да се направи. Днес към битомата бе прикачен UPS, което ще реши проблема с лошото качество на електрозахранването подавано в сградата на Интерпред от страна на електроразпределителната фирма.
Открихме някои бъгове свързани с разпознаването между Wi-Fi и Ethernet, както и в работата на сканиращата камера в новата версия на Lamassu, така че работим със старата до пълното им отстраняване. На всичко отгоре продължават честите прекъсвания на услугата от Blockchain.info в резултат, на което се появява екран със съобщение за изчерпани наличности от биткойни. Понякога този проблем продължава 2-3 минути, но понякога може да продължи и часове. Такъв екран винаги се появява, когато автомата не може да провери наличностите в биткойн портфейла си поради липса на интернет връзка или недостъпност на API функциите на Blockchain.info. Ще ги сменяме с BitGo или пък сами ще хостваме пълноценно разклонение на биткойн мрежата. Нека обаче първо отстраним хардуерните проблеми!
Така или иначе в момента позакърпихме положението с временни решения и битомата може да се ползва. Ако се появи проблем или автоматът не е в работен режим, моля обадете се на телефона написан върху визитната картичка залепена вдясно под ръба на щанда, върху който е поставена машината. Разчитаме на вашето разбиране и съдействие!